• Writer's pictureLinda Løken

Glade barn i Dyreparken 🦒🦁

Endelig var dagen her!! 🤗 Dagen der rød gruppe skulle få dra sammen til dyreparken!

Vi har sett mange dyr og flere på nært hold! Vi så sjiraffer, antiloper, strutser og ikke minst geparden som kikket oss rett i øynene! Det var spennende! 😅 Vi fikk se Julius og de andre sjimpansene og lærte enda litt mer om de. Like etterpå fikk vi alle sammen kake og juice ved vaffelhuset! Nam😋

Barna har også lekt på lekeplass og vært i kaptein Sabeltanns verden. Der tok vi en hinderløype som het pinky og sunnivas ildprøver og grevens labyrint! Da vi kom til utgangen fikk barnehagen en Julius plakat og bamse. Til slutt danset vi Julius dansen med høy musikk til bussen kom og hentet oss🤗 En superfin dag med en superflott gjeng!