Screenshot 2019-03-13 at 20.26.48.png

Møt våre ansatte!

ingeborg.jpg
Ingeborg

Kreativ og fnisende glad, en pedagog som er raus og imøtekommende , og legger til rette for at vi til foreldrene og barn kan knytte bånd så tette.

Trygghet og omsorg gir hun de yngste i barnehagen vår.

Ansatt siden august 2011.

Åse_Lill.jpg
Åse Lill

I barnehagen vår har vi en voksen så kul, hopper og spretter, leker å slår hjul. På karneval og om sommeren kommer hun som klovnen  Lill, da sjonglerer hun og blir ganske så vill. Heldig er vi som få ha henne her med ideer og påfunn.

Ansatt siden september 2007.

Grethe.jpg
Grethe

Omsorgsfull og hjertegod, mer enn de fleste . Så er hun virkelig en av de beste. Hun koser, roser og møter hvert barn i følelser, triste , glade eller lei.  Vitenbegjærlig faglig og vil lære og forstå. På kjøkkenet lages sunn mat som alle skal få.

Ansatt siden august 2008.

Linda.jpg
Linda

Det dufter av gjærbakst som gleder både store og små venner. Ja for Linda vet å lage trivsel for alle hun kjenner. Ei driftig, energisk og pliktoppfyllende dame, elsker musikk, vi synger som gale. Med fin musikk og armer så goe å møte blide Linda om morgningen, vil alle barn roe.

Ansatt siden august 2007.

Maj Linn.jpg
Maj-Lin

Vi har en driftig dame så artig, tuller og tøyser, særlig med oss gutta med fart i. Mestrer verktøy som hammer og sag. Skal vi på tur, så har hun sekken klar. Tydelig, bestemt og rettferdig. Absolutt vår barnehage verdig.

Ansatt siden januar 2011.

Vibeke.jpg
Vibeke

Som en positiv vind hun fyker gjennom rommet. Klar for å pirre nysgjerrigheten tar hun gjerne frem skummet. En morsom dame som skaper magi, får alle barn lett på gli. Med magi inviterer  hun til samlingsstund inn, med glede, spenning og fantasi fyller hun barnet sitt sinn.

Ansatt siden mars 2012.

Vi ønsker ditt barn velkommen til oss!

Linda 1.jpg

Jeg heter Linda, og jeg har drevet barnehager siden 2001.

Jeg er svært opptatt av at de ansatte skal trives på jobb og ha en fin hverdag i Eplehagen, dette gjenspeiles hos barna. Jeg er stolt over atmosfæren vi har på jobb, og at våre ansatte ønsker å bli værende i Eplehagen, år etter år.

Du som forelder er også svært viktig for meg, trygghet og sikkerhet står i høysete, og vi holder barnehagen fin både på utsiden og innsiden, slik at det skal være et godt sted for barna dine.

Screenshot 2019-03-13 at 20.26.48.png

Linda Løken, Eier

Møt våre ansatte!

ingeborg.jpg
Ingeborg
Pedagog

Trygghet og omsorg gir hun de yngste i barnehagen vår.

Ansatt siden august 2011.

Janne.jpg
Janne
Assistent

Som en virvelvind kommer hun om morningen inn, med mye å fortelle og roser i kinn.

Latteren sitter løst når hun skavler i vei. Hun steller og mater og blir aldri lei. Tilpasningsdyktig både med store

og små, med Janne er hverdagen aldri grå.

Ansatt siden august 2003.

Maj Linn.jpg
Maj-Lin
barne & undomsarbeider

Ansatt siden januar 2011.

Stine.jpg
Stine
Pedagog

Vi har en pedagog så ivrig, energisk og glad. Vet hvordan hun vil ha det slik at alle får det bra.  Danser og synger og tar ofte frem gitaren og tryller de yngste inn i musikkens magi. Hun ser hver enkelt  og legger til rette, slik at  dagen i Eplehagen hver dag blir lekende lette.

Ansatt siden august 2018.

Wenche
Pedagog & Styrer

Dyktig, ærlig og stødig som få leder hun oss alle slik at veien blir lett å gå. Jobber for inkluderende arbeidsmiljø både faglig og sosialt. Gir ansatte stor frihet og er raus, men også bestemt når hennes ord er talt. Fniser og ler og det er ikke alt som er nøye, når hvert barn er sett og planene er gjort så har vi masse tid til alt det gøye.

Ansatt siden januar 2005.

Aina.jpg
Aina
Barne & Ungdomsarbeider

Med faglig dyktighet og et blikk for kvalitet i barnehage hverdagen. Hun leser, trøster og lager rom for de de gode samtalene. Sprek og leken og legger til rette for at barna kan få utfolde seg med voksen som støtte. Smilende og imøtekommende for store og små, sunne måltider  er hun også opptatt av at vi alle skal få.

Ansatt siden januar 2009.

Inger Lise.jpg
Inger Lise

Om morningen kan være litt trist eller lei, da møter Inger Lise barna så trygg og så grei.

Et fang så godt og en omsorg så stor, da blir det ikke ille å være uten far og mor.

Humoristisk, rolig og veldig go, vi er så glad for nettopp ho!

Ansatt siden september 2008.

1024px-Smiley.svg.png
Birte

Ei omsorgsfull dame så kreativ og go. Spesielt de yngste digger ho. Med lim, saks og maling hun holder på, slik at alle får med så mye fint hjem.

Ansatt siden januar 2005.